Wednesday, April 20, 2011

Nak peeeeeergi ;/

Hii. Today was .. scary . Why ? Mcm ni cerita dia :

I woke up at 6 45 in the morning, my mum woke me up to tell me that I have to close the fan when I wake up. I was like, okayyyy. Then tak boleh tidur. So baringbaring kat atas katil sekejap. Sbb bosan dan panas saya bangun daripada katil ibu saya dan pergi on computer dan gosok gigi . Lepastu online mcm biasa. Pukul 11 04 pergi mandi, pakai baju, kemas beg, turun bawah, makan, tngk tv, naik bas, sampai sklh. Mcm tu lah hidup harihari dekat rumah :p

Bila dah smpai sklh, semuaorang cam, eh kau dengar tak kilat pagi tadi ? :O I was like, haaa ? Kilat apa ? Aku tak dengar apaapa pun .______. Rasyad said that smpai barang kat rumah dia gegar. Then im like, aku ni tidur mati doh  ._. Then belajar mcm biasa. Bila smpai masa sivik hujan lebat gila sbb Nurina nyanyi tadi kat sekolah. Sumpah lebat. Oh well, rahmat Tuhan ~

Tadi en, masa sivik en, en en en en, i was in the class, sandar dekat tepi tong smpah, tepi tong sampah ada pintu. Puan Aiza nmpk pulak aku kat situ. Dia marah gila smpai cubit tangan aku sehingga kulit terkupas -.- Nice one. Well, she did gave a warning about that she doesn't want to see any of her students standing at the corridor. So we all cam okayyy. Then dia fikir aku diri kat corridor, padahal kat dlm kelas. Aku ddk luar tu pun sekejap je sbb nak tahan pintu. Pastu kau pergi belit kan cerita ckp aku ddk kat corridor untk satu jam ? Eh deeeey, jgn main ckp je boleh tak ? Bagi bukti dulu lah -.- Pastu nak marah pyqa. For fudges sakes, she was sitting NEAR the door tahu tak . Ckp org merayau lah mcm ni mcm tu. We were talking about something yg berfaedah tau. Menyampah jugak tngk muka kadangkadang -.-

I think paramore is making a performance at hawaii ? Wow, nak pergi :| Tak pernah jumpa hayley in real life. I got the chance, tapi tak nak grab. I feel very guilty. Tengah sale sekaraaang, baju tu dari 15 dollar dpt 7.50+ Boleh tahan murah kot , and you sell a locket for 25 dollars. Mu gilo ._. Harapharap dia dtg Malaysia lagi :\ Oh, dia buat yard sale smpai 18 million then donate dekat Japan . Awwww :') Rabiah Hitam pun ada donate. We all miss judge you Rabiah. Sorry :B I wish i could help . All i can do is just pray for them and the world ~ Kira okay lah tu :)

Okay nak tidur, niiiight, take care, sweet dreams people :B

No comments:

Post a Comment